Rögjeim vagy a szél?

Na ez nem jött össze!! Hacsak a bambán magam elé bámulást meditációnak lehet nevezni. :-) Ok ez még nem igazán tudatos, de szerintem haladok affelé, hogy megtanuljak meditálni! Szeretném, hogy segítsen pl. a napi stressz feldogozásában.:-)))

De mit tanultam akkor? 

Lépj ki a konfortzónádból! Mondják....mert csak így tanulsz! Igen....átléptem...eszementen repülőre ültem egyedül, de rájöttem, hogy nem vagyok egyedül sehol! Elsősorban itt vagyok én magamnak! Tök jól megvitatom a dolgokat, ezt ismeritek ti is......nem mondom, hogy nagy az összhang mindig, de végülis egész jól elvagyok. 

Ez az út egészen más lett  volna, ha valaki másssal jövök! Így sokkal nyitottabb voltam a környezetemre....izgalmasabb is azért nem modom! Próbáljátok ki, ha nem ismerős ez a fíling, tényleg!! 

Viszont azt is tudom,  hogy sok szeretett ember vesz körül, akiket nem szabad figyelmen kívül hagynom!! Különben azt hiszik, hogy nem szeretem őket....pedig de....csak el vagyok foglalva magammal és magamban! Erre mondják HP! :-o Pedig hiszek abban, hogy a lelkek összekapcsolódnak....erről volt másfél éve egy flash-em is....de ez már elég elvont lenne ide. ;-)

Azt is elhatároztam, hogy hacsak tehetem el fogok utazni gyakrabban jó messzire! Kalandor leszek, bírom a nomád életet is! ;-)

Na és azon tűnődöm, miért ragaszkodunk annyira a rögjeinkhez?? A házhoz, amiben élünk, a faluhoz, a kocsinkhoz, a ruháinkhoz, sok kütyühöz a szekrényben, garázsban, konyhában.....könyörgöm miért??? Jobban érzded magad, ha VAN? Amíg megszerzed lehet és utána? Én most itt hagytam egy csomó rongyot, bisz-baszt, olyat is, amit imádtam...a szegényeknek....és még élek! :-) Hiába költöztem és selejteztem komplett háztartást 3x is az utóbbi időben, amíg csak egyszál gatyám lesz, mindig van mitől megválni...

Mert jelentem, nem jobb máshol sem és jó lenne levetkőzni a makacs ragaszkodást (persze nekem is!)

...mert tudjátok, Buddha is abból indult ki, hogy MINDEN VÁLTOZIK! Igen, állítólag a tested minden sejtje kicserélődik 7 év alatt....vagyis újjászületsz! :-) ....addig-meddig, míg végül eljutsz a nirvanába! ;-) Leegyszerűsítve és szabadon utánam.

Szóval egyre mélyebb az a tervem életem hátralevő részre, hogy egy "mobil" életet alakítsak ki, sok utazással, jövés-menéssel, akár máshol élni hosszabb rövidebb ideig. Olyan jó egy hosszabb távollét után hazamenni! 

Jó lenne ha olyan lenne a munkám is, ami ezt szolgálja és a gyerekeknek a suli is megoldandó feladat.... Mobil házat szeretnék (akár olyat, amit feldobsz egy kamion platóra és arrébviszed, kinyitod, ilyeneket láttam a neten, baromi jók!) vagy lakóbuszt....áááá! :-) Nincs szükségem földbe jó mélyen beásott kőházra, csak gúsba köt!

Biztos azért van ez, mert az aszcendesem ikrek, abszolút LEVEGŐ jegy, ami egyre erősebben befolyásol a kor haladtával...ezt olvastam. Szállni a széllel...libbenni jobbra balra...hjaaa....

Többen mondták, hogy irigyelnek ezért az útért. Pedig bárki megteheti, tényleg csak elhatározás és a kifogások levetkőzése kell hozzá.....aztán beáll minden irányba és mindenki segíti az elhatározást! Rajta gyerekek, útra fel! :-) Ha Kambodzsába szeretnétek jönni, szívesen segítek, ha máshova abban nem tudok......még! ;-)