Elindultam

Ülök a reptéren!!! Elindultam.....gyomorgörcsöm van!

Az elmúlt pár hétben hatszor megbántam, legszívesebben kifaroltam volna belőle....tizennyolcszor akartam lerövidíteni 1-2 hétre....csavarodott össze a szívem számtalanszor, mert már most hiányoznak a gyerekek! Aggódtam szét magam, hogy mi lesz itthon nélkülem... persze semmi, minden megy szépen ahogy kell....

Na és persze huszonnégyszer csillant mégis mosolyra a szemem, mert tudom, hogy ezt nem lehet kihagyni!!!!

Nő létemre félig van a bőröndöm....úgyhogy befért a két könyv a kávékapszulák és néhány bugyi, póló mellé még az alvós kutya is! Biztos van valami küldetése ezen az úton! :-)

Ja és iszonyú rétegesen öltöztem, 4 réteg póló: pántos, rövid-, hosszú ujjú és pulcsi....megsülök....de rettentő praktikus vagyok.

Puszi!

Megyek....nyitják a kaput: ne szomorkodj Pnomphen mindjárt ott leszek!

Jó kicsit be vagyok rezelve! De most már ez van.....