Megyek már....

 Itt kanyarodik be éppen ez a tehén a főútról.....Úristen milyen szürreális látvány....egy darabig nem lesz ilyen élményem az tuti! Tehát itt ülök PP-ben a reptér mellett a kínai negyedben egy kávézóban órák óta...de miért kell szörcsögve és csamcsogva enni???....közben várom a beteljesülést, azaz, hogy induljak haza. Bevallom már várom, hogy lássalak benneteket és iszonyat módon hiányoznak a gyerekek! Jaaaj, igérem nem kiabálok többet velük!!!!!!!...igen én is kíváncsi vagyok meddig és hogyan fog menni?! És nem akarom őket átnevelni....ha nem bírja a gyerek az angolt, hát akkor ez van. Csak annyira tanuljon meg legalább, hogy elboldoguljon a nagyvilágban.....majd ha jön mezőgazdasági gyakorlatra a bors ültetvényre, mégiscsak jó ha érti mit akarnak tőle! :-) A többi nem nagyon érdekel!

Köszönöm a családomnak, a barátaimnak, a főnökeimnek, a kollégáimnak, legfőképpen pedig Juditnak és Zolinak, hogy segítettetek, támogattatok! Tényleg hálás vagyok érte!

Nem lettem más ember, csak egy puzzle darabot beillesztettem a helyére....valahova ide a szívem tájékára. :-) Majd meglátjuk!

Jó lesz most otthon! Én leszek az a hülye, aki vigyorog, ha süvít a hideg fagyos szél és fülig kell húzni a gallért! :-))

Puszi Nektek!!!

ui: mikor ez megjelenik és akkor szállok le a Liszt Ferencen! :-)