Úton...

A repülőúton már kaptam némi felkészítést, mégsem lehet elképzelni sem, mi várt rám Phnom Penh-ben! Doha-tól a repülőnk "minden állomáson és megállóhelyen megáll" felkiáltással egy röpke órára megállt Ho Si Min városban, ott leszálltak sokan, és felszálltak néhányan. Köben mégiscsak szóba elegyedtem a mellettem ülő szörnyű kinézetű osztrák pasassal. Az unszimpátiát termetes méretével és  szundi közben áraszott bűzös lehelletével váltotta ki. Könyöke minduntalan az oldalamba fúródott, azért mégiscsak csucsukáltunk egy pár órácskát nagy harmóniában. (azért nem az a nyálcsorgós alvás volt na...)

Herr P. előadta tehát, hogy Kambodzsa nem olyan jó hely, inkább Puket, Thaiföld-et ajánlaná, mert olcsóbb és jó a kaja nameg a nők... Pár fotóval is alátámasztotta élményeit, bár a ledér thai női cicik nem igazán csigáztak fel, már itt megállapítottam, hogy sok európai szingli férfi jön a térségbe könnyen szerzett szerelemért! Ezt itt Phnmom Penh-ben is lépten nyomon tetten lehet érni: mindenhol idősödő angol v. európai férfiak fiatal khmer nőkkel flangálnak. 

Herr P. még előadta, hogy a válltáskám nem lesz előnyös, rögtön kirabolnak, úgyhogy jó lenne ha a zsebemben hordanám a pénzem, kártyám, útlevelem. Ha ilyesmi történne velem elég kellemetlen, mert Kambodzsában tutira nincs nagykövetség, mivel osztrák sincs és mehetek Bangkok-ba!

Ezt megfogadtam, és futáshoz használt testre simuló táskácskámba pakoltam át., Hasznos, csak meleg!

Megérkeztünk végre!!! 18 óra repülőút után!

A reptér nagyon pici, kisebb mint a Liszt Ferenc reptér. Az e-visa-mat elfogadták, szuper....és a hotelből rendelt sofőr is várt a kis kézzel írt táblácskájával! Minden simán ment!

Rohantunk a hotleba és már az úton lesokkolódtam a közlekedéstől és az utca látványától...

később mástól is....